گروه تبلیغاتی بارنا
گروه تبلیغاتی بارنا متشکل از نیروهای متخصص و تحصیل کرده در زمینه تبلیغات است. هدف ما در این مجموعه تدوین و ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی، بازاریابی و ارتباطی از جمله طراحی کمپین، تحقیقات بازاریابی، بازاریابی دیجیتال، اجرای تبلیغات رسانه محیطی، پشتیبانی، ساخت انیمیشن و تیزر، روابط عمومی و رویدادها و تجارب مشتریان است.
قابلیت برنامه ریزی برای اجرا و پخش کلیه خدمات تبلیغاتی به بهترین شکل ممکن در تمامی رسانه های تبلیغاتی موجود در سرتاسر کشور توسط تیم کاملاً حرفهای بارنا در زمینه بازاریابی و تبلیغات.
ما در تبلیغات بارنا برای مشتری خدمات متفاوت و برنامه خاص داریم . مشاورین و برنامه ریزان تبلیغاتی ما تنها در کمپین در کنار شما نیستند بلکه در هر لحظه کار شما را رصد و پیگیری می کنند تا در هر مرحله از کار بتوانند بهترین راهنمایی را به شما دهند. تبلیغات اگر در زمان و مکان مناسب نباشد ضد تبلیغ می شود. ما تنها خلاقیت را در طرح و اجرا به کار نمی بریم، بلکه برای اجرای کار نیز برنامه ریزی می کنیم و همین امر تبلیغات بارنا را از سایرین متفاوت نموده است.
ما در گروه تبلیغاتی بارنا بر این باوریم :
- برای حفظ منافع مشتریان باید متعهد به ارائه راهکارهای سودمند باشیم.
- نظم سازمانی، وقت شناسی و کار گروهی لازمه پیوستن به گروه می باشد.
- خلاقیت، نوآوری و یادگیرنده بودن سازمان، ما را در کارمان پیشرو ساخته است.
- اخلاق حرفهای و احترام متقابل دو عنصر اساسی در فرایند ارائه خدمات کل گروه به مشتریان است.
اهداف استراتژیک بارنا :
افزایش برندهای وفادار/ افزایش درآمد کل گروه/ افزایش متخصصان گروه /کسب جوایز داخلی و خارجی
افزایش صادرات/ توسعه دفاتر خارجی/ افزایش سودآوری/ افزایش رضایت مشتریان/ افزایش رضایت کارکنان/افزایش سهم بازار

مدیرعامل
دکتر الهه مروج
دکتر هنری(دیجیتال مارکتینگ) ، فوق لیسانس گرافیک ، استاد دانشگاه های تهران و کرج ، عضو بنیاد
ملی نخبگان ، پژوهشگر برتر ایران در سال 95و96 ، دانشجوی نمونه کشوری در سال 96 ، تالیف
چندین کتاب ، نگارش بیش از 30 مقاله پژوهشی ، داخلی و بین الملی
